måndag 29 augusti 2011

Facebook/Etsy

När jag skrev ner mina Planer om mina smycken så har jag lovat mig själv att innan skolan börjar måste jag fixa min Etsy Shop.Och nu,2 dagar innan skolan börjar kan jag säga att min Etsy Shop är nu öppen för alla:)
Jag har dock inte laddat upp så många smycken än(jag började med 2 bara) men så småningom kommer mina hyllor fyllas.Förutom det så har jag läst en massa hur man kan lägga till Facebook och Etsy till min blog sida.Det var inte så lätt,var för avanserad för mig:) men efter ca 2 timmar lyckades jag fixa båda min facebook och Etsy sida.Det hittar ni längst till vänster.

Mikor a terveimröl írtam az ékszerekkel kapcsolatban megfogadtam magamnak,hogy mielött az iskola elkezdödik ,megcsinálom az Etsy boltom.Na hát,most 2 nappal az iskola elött végre mondhatom,hogy a boltom végre kinyitott mindenki számára.Ugyan még nincs túl sok ékszer benne,de hamarosan megtellnek a polcaim sok sok szép gyurma ékszerrel.Ezen kívül sikerült sikerült hozzáadnom mind a facebook mind pedig az etsy boltom linkjét a blogba.Kihívás volt számomra,de kb. 2 óra után végre sikerült.:)Mind kettöt megtaláljátok bal oldalsávban.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar