fredag 30 september 2011

Muffins/Muffinok

Det var länge sen jag hade tid att skriva.Men det betyder inte att jag inte "bakade" några nya smycken.Skolan har börjat och jag har så mycket att göra+jag ska ha uppkörning snart,så jag inte riktigt hade tid med bloggen.
Jag berättade redan om mina planer,och att jag vill sälja på oktobersmarknaden.Jaa,det börjar närma sig,så jag började förbereda mig.I den här veckan tog jag några dagar ledigt från skolan föratt jag ska kunna fokusera på körningen+att plugga teori.Och då hade jag äntligen lite extra tid för att göra smycken.
Här kommer de nyaste bakverken:


Rég volt idöm írni ide,de ez nem azt jelenti hogy nem "sütöttem" új ékszereket.Elkezdödött a suli és evvel együtt a teendöim is megsokszorozódtak+a jogsit is most csinálom,szóval nem volt túl sok plusz idöm mostanában.
Már meséltem a terveimröl és hogy árulni akarok az októberi vásáron.Egyre közeledik a vásár,szóval el kellett kezdenem készülödni.Ezen a héten nem vagy 3 napot itthon maradtam hogy feltudjak rendesen készülni a jogsira.Ès végre lett egy kis extra idöm ékszerkészítésre.
Itt jönnek a legújabb sütik:









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar