torsdag 16 juni 2011

Tävling!! Játék!!




Nu har det gått ett halvt år sen jag startade min blogg och jag har fått mer än 1000 sidovisningar.Jag kanske kunde vara lite mer aktiv men ändå så ser jag att mina sidovisningar ökar och ökar varje månad.Och jag är väldigt glad och tacksam för det!!Och därför tänkte jag att nu är det dags för min första tävling!!!

Reglerna är väldigt enkla:
+gilla Edits Konditori på facebook   (det kan du göra här:  Edits Konditori)
+lämna en kommentar under Tävlingen
+dela Edits Konditori på din facebook sida


Tävlingen slutar den 22 juni kl 12.00 då jag lotter fram vinnaren som får ett par snygga  äppelskrutt örhängen av mig!!



 Már immár egy fél éve hogy meg van a blogom és ti több mint 1000szer néztetek be hozzám.Talán lehetnék aktívabb de ennek ellenére minden hónapban többen és többen vagytok rám kiváncsiak.Ennek nagyon örülök és hálás vagyok.Ezért úgy gondoltam hogy itt az ideje az elsö játékra!!

A játékszabályok:
+ like-old az Edits Konditori oldalt a facebookon  (ezt itt teheted:Edits Konditori )
+  írj egy megjegyzést a játék alá
+ oszd meg az Edit Konditori oldalt a saját facebook oldaladon

A versen június 22-én 12.00 órakor jár le amikoris kisorsolom ezt az egyedi! almacsutka fülbevalót!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar