söndag 19 juni 2011

Rosor/Rózsák

Igår satt jag ner och övat på att göra rosor.Oftast så brukar jag inte behöva öva på att göra något,men jag är aldrig nöjd med mina rosor.Det är svårt att göra alla blad lika stora,lika tjocka.Och när jag lyckades med min första fina så tappade jag den och den blev helt förstörd.Men jag lyckades till slut!Här är mina rosor:)


Tegnap leültem hogy na most akkor gyakorlom a rózsa készítést.Àltalában nincs szükségem gyakorlásra de valamiért a rózsákkal mindig bajban vagyok.Sosem sikerülnek a szirmok ugyanolyan méretre és vastagra.Ès amikor az elsö szép rózsám sikerült azt meg leejtettem.Na de sebaj,mert egy pár gyakrló darab után végre ráéreztem és sikerült egy pár igazán szép rózsát csinálnom.Itt vannak az én rózsáim:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar