torsdag 9 juni 2011

Pingvin

Det var ett tag sen jag skrev.Anledningen till det är att jag helt enkelt inte har pysslat på länge.Jag har inte haft tid och lust heller.Men igår tog jag tag i det och gjorde en pingvin nyckelring.Och nu är jag tillbaka igen och ska försöka göra många fina smycken:)

Már elég rég írtam.Az egyetlen ok erre,hogy már rég alkottam valamit.Egyszerüen nem volt se idöm se kedvem az utóbbi idöbe.De tegnap végre csináltam egy pingvines kulcstartót ami vissza is hozta a kedvemet az gyurmázáshoz:)


2 kommentarer:

  1. hejsan =) jag undrar om det finns möjlighet att köpa den nyckelringen eller om du kanske skulle kunna göra en liknande =)

    SvaraRadera
  2. Hej!Just den här har jag inte kvar men jag kan ju göra en till såklart:)Skriv ett email till: editskonditori@hotmail.com med beställningen + namn,adress,telefonnummer.Tack.

    SvaraRadera