söndag 20 mars 2011

romantisk halsband/nyaklánc

Det var ett tag sen jag skrev.Jag hade väldigt mycket att göra i denna veckan.
Nu förtiden är jag ofta inne på etsy för att få nya idéer och inspiration.Som jag redan nämnde så ville jag testa att göra egna knappar.Jag köpte knappar och verktyg och fick lite tygrester från mamma.Och så gjorde jag min första knapp.Jag blev jättenöjd med den och ville omedelbart använda det:)Jag ville göra ett romantisk vintage halsband där jag kombinerar modellera med den knappen och med lite pärlor.Allt var fint och allt passade in...förutom knappen.Jag försökte tänka om men nej,den knapper skulle bara förstört halsbandet,så jag tod bort det.Var besviken men fick ett fint halsband iaf:)


Most már rég írtam ide,de nagyon sok dolgom volt ezen a héten.
Mostanában szinte minden nap felmegyek az  etsy-re hogy új ötleteket szerezzek.Olyan sok szép dolgo van ott.
Már említettem hogy megjött a kedvem a gombbehúzáshoz.Közben sikerült gombokat is vennem meg eszközöket és anyag maradékokat is kaptam anyukámtól.Szóval mindenem meglett és meg is csináltam az elsö gombom.:)persze azonnal fel akartam használni és el is képzeltem egy romantikus vintage nyakláncon ahol a gombot ötvözöm a gyurmával és gyöngyökkel.Aztán meg csináltam a nyakláncot és minden tökre passzolt...kivéve a gombom.Vagy 1 órát azon szenvedtem hogy szétszedtem és mas elgondolásban visszaraktam,de sosem passzolt bele.Ezért kénytelen voltam leszedni:(   De legalább most van egy szép nyakláncom!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar