onsdag 23 mars 2011

knappar/gombok

Igår fick jag 2 paket knappar och kunde inte vänta längre att använda de.
Äntligen har jag gjort mitt första halsband med knappar på!Jag kollade på Project Runway och jag blev så sugen på att göra nåt fint.Så jag tog fram mina tyger,knappar,pärlor mm. och skapade ett fint halsband.Hoppas jag hinner ladda upp kort imon.See you soon!


Tegnap kaptam 2 csomag gombot és már alig vártam hogy végre használni is tudjam!!
Ès ma végre csináltam egy nyakláncot amibe gombokat is raktam:)
A Project Runway ment a tv-ben(ruhatervezös versenyes)és annyira meg jött a kedvem hogy én is csináljak valamit.Elö is vettem az anyagaimat meg a gombokat meg gyöngyöket stb és csináltam egy csodaszép nyakláncot!
Holnap remélem képet is tudok róla feltölteni!See you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar