söndag 13 mars 2011

Kex/Keksz

Jag har velat göra chocklad fyllda kex länge.Jag har försökt och försökt men var aldrig nöjd med färgen.Men nu blev det riktigt bra,tycker jag:)

Annat: Jag hittade några smyckesdesigner som använder knappar till sina smycken.De klär sina knappar i fina tyger.Jag blev så sugen att testa det.Så igår köpte jag en massa tillbehör till det.Hoppas de kommer på nästa vecka:)
+i Fredags gick jag in och frågade i två butiker här i Vänersborg om de vill sälja mina smycken.De var positiva och gillade mina smycken och skulle bara fundera lite.Hoppas det blir nåt,men jag kanske ska försöka i Göteborg också.

Régóta szerettem volna csokis kekszet csinálni,de valahogy sosem sikerült eltalálnom a kívánt színt.De most tegnap végre sikerült,a pasztelkréta is besegített.
Más:annyira megjött a kedvem a gombbehúzáshoz.Találtam néhány blogot ahol gombos ékszerek vannak és nagyon nagyon szépek!Szóval tegnap vettem egy csomó alkatrészt a neten(már csak gombokra,meg anyagra van szükségem)és remélhetöleg minné elöbb el tudom kezdeni:)
+Pénteken bementem 2 boltba is itt Vänersborgba hogy nem akarják-e az ékszereimet árulni.Nagyon pozitívak voltak,tetszettek nekik az ékszerek,szóval remélhetöleg az egyikböl lesz valami.De most gondoltam megkérdezem Göteborgban is pár helyen.


      



2 kommentarer: