lördag 14 maj 2011

Nya bilder /új képek

Yess,äntligen helg,och det betyder att jag fick lite tid att pyssla.
Jag började dagen med att göra ett par äppelskrutt örhängen.Jag  har redan gjort äppelskrutt halsband (en av mina första lerasmycken)och eftersom det är fortfarande bland mina favoriter så tänkte jag göra örhängen också.
Annat:förra veckan försvann alla mina bilder.Jag intstrallerade om datorn och tänkte inte på att jag borde spara de nån annanstans.Men jag ville ändå göra nya bilder(men min nya kamera:) så idag jag äntligen gjorde de.(det ända viktiga jag glömde fota var mina nya örhängen,det får jag ta nån annan solig dag)
Nya bilder,ny stil...vad tycker ni?






Végre itt a hétvége és van idöm gyurmázni.A napomat egy almacsutka fülbevalóval kezdtem.Volt már almacsutka nyaklánc(az elsö alkotásaim egyike) és mivel még mindig az az abszolut kedvencem gondoltam csinálok fülbevalóból is.
Más:a múlt héten újra instraláltam a gépem.Ennek az lett az eredménye hogy az összes képem elveszett.Nem gondoltam rá hogy le kéne öket menteni elötte valahová.Na mind1,annyira nem is sajnáltam mert legalább lett egy okom rá hogy végre új képeket csináljak.Az egyetlen fontos amit elfelejtettem fényképezni azok az almacsutka fülbevalók,az majd a következö alkalommal jön.Itt vannak az új képeim:





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar