lördag 30 april 2011

Min nya kamera/Az új fényképezögépem

Idag gjorde jag en nyckelring med en känd sagofigur.Eller den är känd i Östra Europa iaf.Den blev jätte söt och jag skulle ta kort på den men jag hittade inte kameran.Jag började bli orolig vart den tog vägen eftersom den var inte ens min,utan min pojkväns.Men sen fick jag reda på att han tog med sig hem.Jag har haft den minst ett halvår det var verkligen dags för mig att köpa en.Så jag köpte den:kameran.  (såklart är den lite bättre än min pojkväns:) )Så jag hoppas verkligen att jag får den i början av nästa vecka.Tills det kan jag inte visa er nåt men jag har mycket att baka nu för jag fick nya idéer+beställningar.


Ma egy mesefigurás kulcstartót csináltam.Valószínü mindegyikötök ismeri,de még nem akarom megmondani hogy melyik amíg képeket nem mutatok.De legalábbis nagyon jól sikerült szerintem:)Szóval épp képet akartam csinálni és a fényképezögépet kerestem de nem találtam.Már kezdem aggódni hogy hova rakhattam,mert az egész szobát felforgattam miatta de nem volt meg,ráadásul nem is az enyém hanem a barátomé.Aztán kiderült hogy hazavitte magával.Már vagy fél éve nálam volt és eddig tartott a türelme:)szóval most gép nélkül lettem.Ezért úgy döntöttem hogy na,akkor itt az idö venni egy gépet.Kinéztem hamar és meg is vettem,remélhetöleg a jövöhét elején meg is kapom.Szóval ez az új gépem:Canon Digital IXUS 105 IS
Addig sajnos nem tudok képet feltölteni,de azért sütögetni fogok,mert új ötleteim és megrendelésem is van.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar